úterý 4. června 2019

Dnešní přeprava celoročního dřevěného mobilheimu

Dnešní přeprava celoročního dřevěného mobilheimu ke svému majiteli. Více našich realizací naleznete na https://www.mobilnidum.eu/mobilheimy-nase-realizace/.Více informací o našich mobilheimech naleznete na https://www.mobilnidum.eu/ #mobilheimy #mobilni_dum #mobilni_domy #mobilheim #mobilnidum #mobilnidomy #mobilehome







16 komentářů:

  1. Kolik to tak stojí? Mě se to líbilo na dovolené. Měli to sousedi u nás vedle chaty, kteří v tom normálně bydleli přes léto a k tomu měli ještě byt. A měli ten mobilheim krásně starožitně vybavený. Spoustu věcí tam měli originálních z antikart.cz, což se mi hodně líbilo. Až mi bude tolik, co jim, tak si klidně něco podobného taky dovedu představit pro sebe s manželkou. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to opravdu lákavě, nechat si postavý takový celoroční dřevěný mobilheim a využívat ho třeba jako takovou luxusnější chatu i přes zimu :-) Rozhodně o tom s manželkou popřemýšlíme, nějakou volnou korunu zrovna máme a chtěli jsme do něčeho zainvestovat. Doma jsme si teď zrekonstruovali koupelnu, pořídili nový sprchový kout a už tu není moc co vylepšovat.

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, to je krása! My také máme malinkatý mobilní domek, ale rozhodně to není taková luxus. Je to spíš mobilní chatrč :D. Koupili jsem si ho minulé léto a stále ho vylepšujeme. Teď si třeba pořizujeme nové matrace, aby se nám tam v létě, přes prázdniny dobře spalo! <3

    OdpovědětVymazat
  4. Jestli jste dokázaly převést tyto mobilheimy i na jižní Čechy, tak to se určitě nezaleknete ani kočičích stromů. My bychom potřebovali zajistit přepravu z jednoho e-shopu, ale nevíme si rady s tím, jak to udělat, aby se všechno převezle v pořádku. Nerada bych totiž, aby kočička nemohla na vršek stromu kvůli kurýrovi.

    OdpovědětVymazat
  5. Je můj sen mít mobilní domek někde na svém pozemku a někde na samotě u lesa. :) Tenhle vypadá moc hezky. Ale narazila jsem na vás úplně náhodou. Je škoda, že nejste na tom internetu lépe vidět. Doporučuji si něco přečíst o a SEO optimalizaci https://kvalitneseo.cz/o-mne/)
    a třeba by se to mohlo hodit :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mobilní domky se mi vždy hrozně líbily. Nikdy nevím, jestli je to domeček nebo jestli to vlastně není lepší maringotka. Když si to tak, vezmu. Tak je to skvělé řešení místo klasických chat, které si každý staví a na které my jako Češi obzvlášť rádi jezdíme. Řekla bych, že je to i národní sport. Hlavně, když si tam můžu zamakat i třeba s elektrickým hoblíkem.

    OdpovědětVymazat
  7. To vypadá krásně! My si také pořídili jeden mobilní domek, který chceme využívat přes léto. Koupili jsme již použitý, takže jsme dost ušetřili, zato ale musím investovat do rekonstrukce. S tou nám pomůže firma, která nám už před lety pomáhala s rekonstrukcí našeho bytu. Už se moc těším na příští léto, až v něm budeme moct bydlet!

    OdpovědětVymazat
  8. A jak ty domy přesouváte? Používáte vlastní auto nebo si pronajímáte stavební stroje? Asi mě také bude čekat přesun takového mobilheimu, a já nevím co s tím. Manžel se na to vykašlal, tak to zbylo na mě :/ vůbec nevím, jestli nějaký jeřáb či bagr vůbec půjčovat

    OdpovědětVymazat
  9. S rodinkou bydlíme v Praze ve větším bytě 3+1, ale takový dřevěný mobilheim je mým snem už několik let. Chtěl bych si ho umístit na pozemek, který vlastně naše rodina nedaleko Berouna a jezdit tam vlastně jako na chalupu. Pokud by se nám tam navíc podařilo díky spolupráci s Jablotron zprovoznit tzv. chytrou domácnost, tak by to bylo perfektní :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Dobrý den, opravdu zajímavý článek. Má sestra si nedávno pořídila se svojí rodinou mobilní domek. Nejprve nám přišlo, že se asi zbláznila a snažili jsme se jí to i rozmluvit. I přesto si ale postavila hlavu a nenechala se námi ovlivnit. Asi před půl rokem mě požádala, abych jí pomohl s přestěhováním nábytku a až to mi otevřelo oči. Mobilní bydlení se nějak neliší od toho běžného.

    OdpovědětVymazat
  11. Můj bratr se také rozhodl investovat do mobilního domu a zatím nelituje. Jeho výrobu nechal na specializované firmě a zahradu si vzal pod palec on sám. Většina oprav a staveb ho tak vyšla mnohem levněji. Jediné, co k tomu potřeboval bylo pořádné nářadí a občasná výpomoc ode mě nebo jeho přátel.

    OdpovědětVymazat
  12. Místo takového mobilheimu bych se spíše nakláněla k tomu, aby se moje rodina narodila do dřevěnice. Přece jenom být celý život na kolách má svoje výhody, no zároveň se za pár let objeví zákony, které budou tvrdě postihovat tuto alternativu bydlení. V Čechách to žel bůh půjde určitě pomalu, ale není na dlouhou dobu.

    OdpovědětVymazat
  13. Mobilní dům je za mě skvělým řešením, a to především v současnosti, kdy není bydlení už tak dostupné a mladí lidé neví, jak dosáhnout na vlastní dům. My jsem si s manželkou jeden pořídili a nemůžeme si ho vynachválit. Nakoupili jsme tam nějaký bytový textil včetně dekoračních polštářků a povlaků a hned je dům útulný.

    OdpovědětVymazat
  14. Moji rodiče se rozhodli prodat dům a pořídili právě mobilní dům, už se o to nějak nezvládali starat. A jsou nadšení, mají krásný pozemek u rybníčku, kam taťka chodí rybařit, teď co si pořídil ještě rybářské lehátko se spacákem, tak by tam byl ve dne v noci :-) Rádi za nimi jezdíme a užíváme krásné přírody s nimi. Určitě své volby nelitují.

    OdpovědětVymazat
  15. Takhle vypadá přeprava domu docela jako hračka, ale chápu, že příprava musí být poměrně náročná. Mně stačilo, když jsme na vozíku převáželi vanu na zahradní jezírko a pokazilo se prakticky vše co se dalo. Nakonec to dopadlo dobře a my můžeme trávit čas u jezírka, které vypadá jako to klasické přírodní.

    OdpovědětVymazat
  16. Já jsem o mobilním domu přemýšlel také již delší dobu, ale nebyl jsem si jistý, jestli je to opravdu dobrý nápad. Manželka by například chtěla mít v obývacím pokoji krb, o kterým s ní již opravdu dlouho. Designové krby jsou však poměrně náročné a jejich montáž není zrovna hračka, takže si nejsem jistý, zda je to správná volba do mobilního domu.

    OdpovědětVymazat