úterý 3. října 2023

 Pro inspiraci jedna fotka od našeho zákazníka. Více o našich mobilheimech naleznete na www.mobilnidum.eu.



11 komentářů:

  1. Mobilní domy jsou fakt bomba. Moji rodiče mají jeden místo klasické chaty a v létě tam tráví hodně času. Nedávno je nadchly rolety den a noc v systému MAXI, které si nainstalovali na okna. Nejenže jim dodali soukromí, ale v horkých dnech udržují uvnitř příjemný chládek. Rodiče si je pochvalují a jsou s nimi spokojení.

    OdpovědětVymazat
  2. Můj strýc má mobilní dům a nedávno si k němu přidal hliníkovou pergolu. Objednal si ji od jedné firmy, která nabízí hliníkové pergoly, a musím říct, že výsledek je fantastický. Pergola zlepšila vzhled domu a poskytla příjemný stinný prostor pro rodinné setkání. Strýček je z ní nadšený, jelikož teď tráví více času před domem.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak teď jste mě zase přivedli na myšlenku že bych si na naši chalupu mohla pořídit nové matrace. Protože to co máme právě na zahradě tak je strašné. Nebylo moc peněz na to něco pořizovat ale teď s příchodem podzimu a zveřejňováním výsledků firem jsme na tom zase trochu lépe.

    OdpovědětVymazat
  4. Myslíte si že v to okolí vašeho domečku který byste nám dojeli zařídit by se dalo postavit a vyhloubit i nějaké plastové jezírko? To víte děti moc chtějí mít něco na co se budou dívat. Já tedy upřednostňuju jenom louku trávy, to mně vlastně tak nějak bohatě stačí, avám?

    OdpovědětVymazat
  5. Nám by se líbilo kdyby se na ten domeček dala ještě nainstalovat nějaká pergola. Jako to nejlepší co si dokážu představit tak je mít hotovou zasklenou pergolu a vedle toho ještě na pozemku okrasné topoly. Jste to podle vás schopni zařídit nebo se jedná o čáru přes rozpočet?

    OdpovědětVymazat
  6. Ani mi o tom nemluvte. Jak se tka na tu vaši stavbu dívám tak si říkám že bych tam snad mohla být schopna narvat postel 180x200, nebo ne? To víte, s manželem jsme zvyklí už tak nějak na určitý standard.

    OdpovědětVymazat
  7. Myslíte si že byste byli schopni a ochotni mně udělat pořádná návrh zavlažování zahrady
    ? Já jak asi chápete za tím počítačem sice pracovat umím, ale vlastně si říkám že nejsem na nic tak velký expert.

    OdpovědětVymazat
  8. Líbí se mi jak některé rodiny tento rok jdou s davem a vlastně i s trendem a chtějí mít po baráku pověšené dřevěné dekorace. Přitom dříve kdyby se to těm lidem řeklo tak o to ani nezavadí ramenem. Ale najednou jak to má soused a sousedka tak to musí mít přece taky!

    OdpovědětVymazat
  9. Myslíte si že kdybyste mi zrovna převáželi baráček, že bychom někde na Nuslích potřebovali služby od praha 4 zámečnictví a nebo to je pasé a je to tak důmyslný systém kterým se člověk do domečku dostane že ani nebude potřebovat nic takového řešit?

    OdpovědětVymazat
  10. Jak často slyšíte od ostatních že se k nim třeba nemohl dostat do vašeho domku zámečník praha 13? Já totiž zvažuji že si na zahradu takový domeček pořídím, byla by to velká úspora. Ale teda nevím jestli to vlastně se vleze na náš domeček, co myslíte vy?

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to já jsem se zrovna chtěla zeptat jestli náhodou jak to často instalujete těm domácnostem tam nemají na pozemku ještě trochu prostoru. Jelikož my bychom tam rádi ještě měli zahradní jezírka u těch domečků. Plánujeme velkou výstavbu pro rodinné domy. Tak nevíte?

    OdpovědětVymazat