neděle 8. ledna 2023

Výroba celoročních mobilních domů (mobilheimů).



 

Výroba celoročních mobilních domů (mobilheimů). Více na www.mobinidum.eu#mobilheimy #mobilni_dum #mobilni_domy#mobilheim #mobilnidum #mobilnidomy#mobilehome

7 komentářů:

  1. Nedávno si můj přítel pořídil mobilní dům, který si nechal ukotvit na svůj pozemek u řeky, kde si chtěl nechat postavit malou chatu. Bohužel se dozvěděl, že na tomto místě nesmí postavit žádný domek, a tak to vyřešil takto. Jako první si potřeboval pořídit postel, na kterou využil slevový kupón s třiceti procentní slevou.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Moji rodiče si pořídili mobilní dům, který mají jako chatu v jižních Čechách, kde můj tatínek nejraději rybaří. Poslední dobou jsou tam skoro pořád, ale potřebovali nový jídelní stůl, proto jsem se s mojí sestrou dohodla, že jim ho koupíme k jejich výročí svatby. Naštěstí se nám podařilo rokládací jídelní stoly, které se dobře převáží.

    OdpovědětVymazat
  4. Když takto objíždíte zákazníky, tak se určitě setkáváte se zajímavými lidmi. Proto se vás chci zeptat na jednu věc, neříkal někdo něco o tom že teď frčí investice do P2P? Já bych chtěla totiž nějaké peníze investovat, jenže ještě přímo nevím kolik by to mělo být no.

    OdpovědětVymazat
  5. Myslím si že kdyby vám měla být zima v tom mobilheimu, určitě by nebylo na škodu si ještě objednat kachlová kamna a nějak přehodnotit tu skutečnost, zda opravdu (ne)potřebujete mít větší teplo ve vaší domácnosti. Já bych totiž zmrzla v 18°

    OdpovědětVymazat
  6. Moji rodiče mají mobilní dům již několik let a jsou s ním velice spokojení. Nedávno potřebovali nové matrace, které měly atypické rozměry. Na těch starých se jím špatně spí a tak je začaly více bolet záda. Naštěstí se mi podařilo sehnat matrace, které potřebovali tady, když je kurýr dovezl byli oba nadšení, jelikož měli přesné rozměry. Konečně se rodičům dobře spí a jejich bolest zad také ustoupila.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je skvělé že jste nainstalovali zákazníkovi další dům, opravdu z toho mám radost. Jen by mě teda zajímalo jestli je to tak dostatečně velké že se tam dají objednat doplňky jako se nachází třeba zde na webu. Víte, my cestujeme s celou rodinou a nechceme se mobilním domem moc omezovat.

    OdpovědětVymazat