pondělí 16. ledna 2023

Nový mobilheim celoroční - přeprava. Více na www.mobilnidum.eu #mobilheim #mobilnidum #mobilheimy #mobilnidomy   



15 komentářů:

  1. Vy teda jedete, to jsou neskutečné fofry co vy s tou vaší firmou dokážete za jeden den vyprodukovat. Opravdu se na vás chodím čas od času podívat a vypadá to, že opravdu hodně věcem rozumíte, jen co je pravda. Já třeba vidím dobrý nápad v tom abyste si ty firemní úspory zkoušeli nějak zhodnotit. Třeba přes https://www.julu.cz investování do půjček.

    OdpovědětVymazat
  2. Bylo by prosím možné si tam u těch vašich domů pořídit i https://www.jis.cz/drevena-okna/ dřevěná okna a nebo jedete jen ten plast? Já totiž hrozně nerada tak nějak bydlím v místnostech, které nás obklopují plasty. Jsem na to doslova alergická. Potřebuji mít nějaký řád!

    OdpovědětVymazat
  3. Četla jsem o mobilních domech už dříve, ale tyto fotky mluví za vše. V poslední době jsem se rozhodla investovat do nového nábytek, který chci využít eventuálně i v novém domě, jelikož zatím bydlím v pronájmu. Právě mobilní dům se mi jeví, jako skvělá alternativa k dražším zděním domům, které vyžadují více finančních prostředků.

    OdpovědětVymazat
  4. Dívala jsem se na ten váš baráček a musím teda uznat že to je super dílo. Nám volali nedávno z půjčovny lodí Lužnice že máme zase volné lodě na příští rok a tak už se těšíme že budeme moci jet hned na vodu. A pak se stavíme k vám, přece jenom jsou to také jižní Čechy.

    OdpovědětVymazat
  5. Koukala jsem se že vaše moderní doby se už zase rozjíždějí do celého světa. Chtěla bych se vás ještě zeptat na jednu věc než zase odběhnete něco převážet. Je možné na zakázku instalovat žaluzie do plastových oken a nebo jste žádný takový specifický požadavek ještě neměli?

    OdpovědětVymazat
  6. Nedávno jsem řešila ve svém mobilním domě plíseň v koupelně, a proto jsem byla nucena používat protiplísňové přípravky. Naštěstí se mi podařilo koupit správný přípravek, který mi pomohl hned po první aplikaci zbavit se v koupelně plísně. Kamarád mi ještě poradil aplikovat na postiženou zeď impregnaci, aby se tento problém neopakoval.

    OdpovědětVymazat
  7. Potřebovala bych se vás na něco zeptat, myslíte si, že se do takového domku dá narvat i komoda na běžné oblečení? To víte, přece jenom je to často rozměr takový, že to je celé úzké. Potřebuji to už jednoho dne vidět naživo.

    OdpovědětVymazat
  8. Nedávno si můj kamarád pořídil nábytek do koupelny ve svém mobilním domě, který si koupil před dvěma lety. Velice se mi tento styl líbí a uchvátila mě jeho funkčnost. Proto jsem si ho koupila také a zkrášlila si tak svou koupelnu, která to již potřebovala. Výsledek se vyplatil, jelikož je teď mnohem modernější a útulnější.

    OdpovědětVymazat
  9. Mohla bych na vás mít prosím dotaz? Potřebovala bych poradit jestli a kam máme případně nainstalovat do toho vašeho zatepleného domečku dětské zábrany. Budeme mít totiž dvojčata a tak nechceme nic opravdu ponechávat náhodě. Tak je tady někdo kdo nám pomůže?

    OdpovědětVymazat
  10. Koukala jsem se na ty vaše baráčky které jste zase postavili a dodali klientů a opravdu se mi to moc líbí. Jen bych měla otázku jestli se tam někam dají vlastně přidělat kamna a nebo to je naprosto nereálný koncept. Děkuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat
  11. Až budete pro vaše děti řešit nějakou bezpečnost, určitě se třeba na zábrany podívejte zde . Přijde mi totiž že lidé zapomínají na to, že i jejich děti by se měly chránit. Někteří mladí rodiče na to kompletně prdí.

    OdpovědětVymazat
  12. Když bychom zaparkovali tento dům někde vedle jezírka a nebo většího jezera, vůbec bych se nezlobila. Moc času tento rok netrávíme v Česku. Rozhodli jsme se totiž pracovat na cestách a objevovat Evropu. To vám dá neskutečně moc, opravdu zkuste vyjet a nebýt stále jen u nás v republice.

    OdpovědětVymazat
  13. Zajímalo by mě hlavně to, jak v takovém malém domečku vypadá třeba věšák a jestli se tam člověk který měří v kohoutku 210 cm tak nějak normálně dokáže pohybovat a nebo je tou výškou šíleně limitovaný. Děkuji za stručnou odpověď.

    OdpovědětVymazat
  14. Dlouho jsem s k vám na web nezavítala a koukám že se tady teda asi nic moc nezměnilo, nemám pravdu? To u nás se toho děje hrozně mocinky. Manžel přijel z práce a vyhrál na firemní akci nové nože. Konečně to u nás v domácnosti vypadá k světu.

    OdpovědětVymazat
  15. Dle mě osobně by se lidem kteří mají takové krásné domky líbila i zatravňovací dlažba hned vedle baráčku. Protože když někde člověk už tráví více než 3 měsíce, tak chce mít hezké okolí, to mi teda věřte.

    OdpovědětVymazat