neděle 14. května 2023

Další náš nový celoroční mobilheim, vyrobený dle přání zákazníka, čeká na přepravu.

Další náš nový celoroční mobilheim, vyrobený dle přání zákazníka, čeká na přepravu. Více informací o našich mobilheimech naleznete na https://www.mobilnidum.eu/. #mobilheimy #mobilni_dum #mobilni_domy #mobilheim #mobilnidum #mobilnidomy #mobilehome


 

5 komentářů:

  1. S manželem nás překvapila výkonná fotovoltaika, kterou jsme se rozhodli pořídit na náš mobilní dům na ohřev vody. Nejenže dodávka byla rychlá, ale také jsme byli překvapení vysokou úrovní odbornosti a profesionality celého montážního týmu. Jsme nadšený z množství energie, kterou panelový systém produkuje a mi tak ušetříme peníze ze elektrickou energii.

    OdpovědětVymazat
  2. Koupě prostorného pozemku pro mě představovalo důležité rozhodnutí, a proto jsem se obrátila na p2p půjčky investice, kde mi poskytli finanční částku, za kterou jsem si ho koupila. Hned po koupi jsem si nechala dovézt svůj mobilní dům, ve kterém bydlím skoro celý rok. Začala jsem podnikat v pěstování zeleniny a chovat kozy, takže prodávám sýry a přemýšlím o rozšíření sortimentu.

    OdpovědětVymazat
  3. My jsme si s přítelem předloni koupili mobilheim a jsme v něm velice spokojení. Máme okolo velký pozemek, na který si přítel pořídil ovce a kozy, jelikož chceme vyrábět sýry a jogurty. Na zimu jsme si koupili krb tady, ve kterém topíme dřevem. Jakmile se před něj posadíme, je to pro nás nejlepší relaxace.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si nedávno koupila nový krb do mého mobilheimu, který jsem zdědila po mém dědečkovi. Velice ráda tam trávím svůj volný čas, jelikož je u řeky Berounky, kde je klid a dobře se mi tam relaxuje. Letos jsem se rozhodla, že tam budu bydlet na stálo a začala jsem pracovat na home office.

    OdpovědětVymazat
  5. ALe jako jo, co mně třeba říkal jeden zámečník tak dostat se právě do takového mobilheimu není moc složité. O to víc by si lidé kteří si takového produkty zakoupí měli dávat pozor Protože to víte bezpečnostní dveře sice něco stojí ale stojí to pak určitě za to.

    OdpovědětVymazat