čtvrtek 22. června 2023

Přeprava nového celoročního mobilheimu ke svému majiteli. Více našich realizací naleznete na https://www.mobilnidum.eu/mobilheim-nase-realizace/. Více informací o našich mobilheimech naleznete na https://www.mobilnidum.eu/ #mobilheimy #mobilni_dum #mobilni_domy #mobilheim #mobilnidum #mobilnidomy #mobilehome


 

6 komentářů:

  1. My máme mobilní dům místo chaty a nedávno jsme si objednali tady malířskou firmu, aby nám ho celý vymalovali. Jakmile malíři přijeli, tak se smáli, že ještě mobilheim nemalovali. Všechno bylo na jedničku a celý náš dům byl vymalovaný během jednoho dne. Teď máme krásné bílé zdi, které celý prostor opticky ještě zvětšují.

    OdpovědětVymazat
  2. Můj strýček bydlí v mobilním domě a nedávno si koupil na internetových stránkách https://www.levnekrby.cz/ krbová kamna, která se hned stala místem, kde sdílíme rodinné příběhy a tradice. Sedíme u krbu a vyprávíme si, jak jsme trávili prázdniny nebo se bavili na rodinných oslavách, a tak si vytváříme silné rodinné pouto mezi sebou.

    OdpovědětVymazat
  3. Můj dědeček měl mobilní dům místo chaty a bylo fajn, když jsem u něj byla s rodinou na víkend. Bylo to nejlepší místo uprostřed přírody. Nedávno bohužel dědeček navždy odešel a já jsem mu zařídila poslední rozloučení u pohřební služby Praha 10. Na poslední rozloučení s dědečkem přišlo spousta jeho známých.

    OdpovědětVymazat
  4. Moji rodiče mají mobilní dům postavený u řeky. Tatínek je vášnivý rybář, a tady si chodí na ryby každý den. Nedávno je začala trápit plíseň na jedné stěně v obývacím pokoji, na kterou použili všechny možné přípravky. Žádný z nich, ale nepomohl na pořád. Naštěstí tatínkovi kamarád poradil přípravky proti plísni, se který měl výbornou zkušenost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem si přečetla váš příspěvek o vašem mobilním domě, který jste si pořídila, tak musím souhlasit, že to zní jako opravdu parádní řešení pro bydlení. Já jsem před lety taky přemýšlela o jeho koupi, ale nakonec vyhrála v chata v podkrkonoší. Při její rekonstrukci jsem si koupila komíny jednoprůduchové, abych mohla vytápět dřevem.

      Vymazat
  5. Jakmile od vás dostaneme doručení na tento domeček, zajdeme s manželem na poštu pro balík z luceda.cz a hned si budeme užívat vybalování nového povlečení které jste nám také doporučili k tomu přírodnímu dárečku. To je úplně super, konečně budeme bydlet ve vlastním.

    OdpovědětVymazat