sobota 1. července 2023

Skladem nový mobilheim 2kk s podkrovím a plochou střechou

Skladem nový mobilheim 2kk s podkrovím a plochou střechou. Více informací naleznete na www.mobilnidum.eu. #mobilheimy #mobilni_dum #mobilni_domy #mobilheim #mobilnidum #mobilnidomy #mobilehome


 

5 komentářů:

  1. My jsme si s manželem pořídili mobilní dům již před několika lety a máme ho postavený na velkém pozemku. Nejdříve jsme tam jezdili jako na chatu, ale vloni jsme se rozhodli zůstat natrvalo. Já pěstuji zeleninu a ovoce a manžel se našel v chovu slepic a ovcí. Koupil nedávno nový dřevěný zateplený kurník pro slepice. Slepice jsou viditelně spokojené a snášejí hodně vajec.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem zdědila po dědečkovi mobilheim a nedávno jsem musela objednat elektrikáře na úpravu elektrické instalace. Elektrikář byl velmi zkušený a rychle identifikoval všechny problémy, které jsme měla. Nyní mám zcela novou elektroinstalaci, která mi umožňuje používat všechna elektrická zařízení bez obav. Konečně se nemusím bát spustit sporák s lednicí najednou.

    OdpovědětVymazat
  3. Otravuji manžela s mobilním domem už několik let. Od té doby co se nám odstěhovaly děti, už nepotřebuje tolik prostoru a na důchod bych si chtěla takový pořídit. Jak je to v případě domu s vodou? Jsou potřeba nějaké filtry na vodu nebo je voda vyřešena jiným způsobem?

    OdpovědětVymazat
  4. Užívání volných víkendů u řeky vám opravdu závidím. Občas si na pomoc člověk musí najít odborníky. Já jsem nedávno bydlela u známých v mobilním domě, když probíhala rekonstrukce mého domu. Bylo to moc fajn a hned bych tam zůstala na trvalo. Proto vám závidím, že máte takovou chatu u řeky.

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den, mobilní dům je bezvadné bydlení. Moji rodiče si ho pořídili místo chaty. My jsme se nedávno rozhodli s manželem pro realizaci bazénu na klíč, kterou jsme našli na internetových stránkách https://www.albixon.cz/realizace/. Bazén nám přinesl velkou radost a zábavu. Díky němu si můžeme užívat osvěžení kdykoliv se nám zachce v parných dnech v létě.

    OdpovědětVymazat