úterý 25. července 2023

Skladem nový mobilheim 2kk s podkrovím a rovnou střechou. Více informací naleznete na www.mobilnidum.eu. #mobilheimy #mobilni_dum #mobilni_domy #mobilheim #mobilnidum #mobilnidomy #mobilehome



9 komentářů:

  1. Já jsem nedávno zdědila mobilní dům po mém dědečkovi, který mi ho odkázal. Po jeho smrti mi nejvíce pomohla advokátní kancelář zde, kterou jsem si vybrala pro řešení dědického řízení. Jejich znalost dědického práva a schopnost vyřešit všechny právní věci mi pomohli dostat po dědečkovi to co si přál.

    OdpovědětVymazat
  2. Moje nedávná investice do koupi velkého pozemku byla pro mě životním rozhodnutím. S pomocí investice do půjček jsem si ho mohla dovolit koupit a splnila si tak svůj sen. Konečně mám vlastní království, na které jsem si nechala postavit mobilní dům, okolo kterého mám pastviny pro své ovce a kozy.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak vy už zase někde v Čechách úřadujete, jo? To je naprosto geniální teda musím uznat. Já zrovna brouzdám na internetu a hledám jak by se dala získat taková výměna plynového kotle dotace. Není to totiž vůbec jednoduchá záležitost pro mnoho lidí, včetně mě.

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímalo by mě jestli když stavíte a prodáváte takové mobilní domy, tak zda jste schopni třeba dodat i nějaké pergoly. Víte, manžel totiž se zajímá o zasklení pergol a já bych zase chtěla na tom baráčku ušetřit, to znamená zaplatit jen to co je potřeba. Je se možné domluvit?

    OdpovědětVymazat
  5. Jak velkou zahradu bychom si k takovému 2kk mobilheimu měli podle vás pořídit aby se nám ještě někam do volné přírody vešel kurník pro slepice? Myslíte si že je to obecně dobrý nápad se takto osamostatnit a bydlet třeba v lese nebo mimo civilizaci?

    OdpovědětVymazat
  6. Zajímalo by mě jak byste se tvářili na to kdybyste si na https://www.zavlazovaci-systemy.net/eshop/ objednali k tomu mobilheimu ještě nějaké vychytávky na zahradu. Protože teď budeme kupovat zahradu a mobilheim, zajímalo by mě jak se budeme chovat v budoucnu a jak pečovat o zahradu obecně.

    OdpovědětVymazat
  7. Být natěšený z toho vašeho domečku je podobný případ jako být nadšený z plastového jezírka které nám budou do domácnosti dodávat během týdne. Už se opravdu nemohu dočkat jaké to bude mít na zahradě takovou vlastní oázu klidu, no vážně.

    OdpovědětVymazat
  8. To si říkám že když si od vás domeček pořídím a k tomu ještě budu mít dobrý plac na zahradu, tak bych si mohla rovnou i pořídit někde v hobby centru výsuvné venkovní markýzy. Protože jaké by to bylo bydlet v takové uzavřené krabici a nemít možnost si něco někde ogrilovat v přírodě, že?

    OdpovědětVymazat
  9. S přítelem bydlíme v mobilním domku již dva roky a nedávno jsme si koupili na internetových stránkách https://www.zebra-shop.cz/rimske-rolety/ římské rolety. Skvěle se s nimi reguluje světlo, a zároveň zamezují úniku tepla. Rolety se staly hezkým doplňkem a zútulnily náš mobilní dům. Přítel byl sice nejdříve skeptický, ale nyní je s nimi velice spokojený.

    OdpovědětVymazat