úterý 4. července 2023

Skladem nový mobilheim 2kk s podkrovím a sedlovou střechou. Více informací naleznete na www.mobilnidum.eu. #mobilheimy #mobilni_dum #mobilni_domy #mobilheim #mobilnidum #mobilnidomy #mobilehome

8 komentářů:

  1. Nedávno jsme se s manželem rozhodli, že si koupíme pozemek někde na samotě u lesa a pořídíme si na něj mobilheim. Na financování jsme využili služeb investice do p2p pujcek, kde nám vyšli ve všem vstříc a největším překvapením pro nás bylo, že nemusíme ručit žádnou nemovitostí. U našeho nového pozemku je navíc rybník, díky čemuž manžel oblíbil rybaření.

    OdpovědětVymazat
  2. Vy teda stále jedete skvělé tempo, to je super jak stále prodáváte ty domky. Divím se že vlastně takto neprodáváte i do zahraničí. Když vidím ten váš název stránky tak se mi to spojuje s půjčovnou lodí Vltava kde jsme byli minulý týden a moc jsme si to splouvání užili.

    OdpovědětVymazat
  3. Nedávno mi náhle navždy odešel můj milovaný strýc. Byla to pro mě obrovská ztráta, která mě hluboce zasáhla. Objednala jsem pohřební službu Praha 4, kde mi pomohli zařídit celé rozloučení, a ještě oslovili notáře. Který mi oznámil, že mi strýc odkázal svůj mobilheim u Berounky. Teď tam jezdím každý volný den a užívám si klidu u řeky.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem si před několika lety koupila mobilní dům jako chatu, ale poslední dobou jsem tam vstávala celá rozlámaná. Proto jsem se rozhodla investovat do nové matrace zde, a musím říct, že to byla nejlepší volba. Spánek na této matraci je naprosto fantastický. Cítím, že mají má záda konečně správnou oporu a já již nepociťuji bolesti, které mě dříve trápily.

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den, po delší době jsem se také rozhodla investovat do nové matrace. A k tomu jsem v jednom starožitnictví koupila krásné starožitné hodiny, které se skvěle hodí do interiéru mojí chaty. Mám ráda staré věci a jakmile vidím nějaký pěkný kousek, tak si ho musím koupit. Je úžasné, jak několik dobře zvolených kousků dokáže proměnit prostor k nepoznání a přinést spoustu radosti.

    OdpovědětVymazat
  6. S manželem jsme se rozhodli nedávno pořídit na náš mobilní dům fotovoltaiku. Proto jsme kontaktovali společnost, která panely nabízí. Jejich odborníci přijeli a rychle nám je nainstalovali na střechu našeho domu na kolech. Díky fotovoltaice jsme teď nezávislí na elektrické síti a můžeme si užívat čistou energii ze slunce.

    OdpovědětVymazat
  7. Když máte takto málo rozměrné domy už jste s nějakým klientem také řešili návrh zavlažování zahrady a nebo to je něco co vlastně nikdo od vás nepoptává? Já bych si chtěla ten nejmenší domeček od vás pořídit, ale jen tak na zahradu, víte?

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat