čtvrtek 22. prosince 2022

Další náš nový celoroční mobilheim, vyrobený dle přání zákazníka, čeká na přepravu. Více informací o našich mobilheimech naleznete na https://www.mobilnidum.eu/. #mobilheimy #mobilni_dum #mobilni_domy #mobilheim #mobilnidum #mobilnidomy #mobilehome


 

8 komentářů:

  1. Můj kamarád si pořídil mobilní dům již před několika lety a interiér si vybavuje starožitnostmi. Nedávno si pořídil v jednom bazaru porcelán, který si přál již několik let. Proto když měl narozeniny koupili jsme mu s manželem v jednom antiku celou sadu porcelánu, aby měl i talíře ve stejném designu.

    OdpovědětVymazat
  2. Můj tatínek si pořídil před několika lety mobilní dům, který si koupil pomocí hypotéky. Nedávno si našel na internetu stránky hypotéka refinancování, kde si nezávazně vyzkoušel vypočítat nové splátky. Byl velice překvapený, když zjistil, kolik může ušetřit na měsíčních splátkách hypotéky, a dokonce i zkrácení doby splácení. Proto ihned na tuto nabídku reagoval a začal platit menší splátky.

    OdpovědětVymazat
  3. Nedávno jsme si pořídili mobilní dům a postavili si ho na zahradu u chaty, jelikož náš syn potřeboval zkušebnu. Rozhodl se hrát na bicí, což bychom s manželem asi nevydrželi, aby nám každý den cvičil ve vedlejší místnosti. Celý mobilní dům jsme mu zařídili a má tam jak elektrickou energii, tak i vodu.

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Elektrická energie v loni hodně zdražila, ale mi jsme naštěstí ušetřili a dostali dokonce i přeplatek. Ušetřené peníze jsme si nechali na zaplacení záloh na další období. S manželem se snažíme šetřit nejen u energií, ale též při běžných nákupech potravin či oblečení. Využíváme slevové kupóny, s kterými se dá ušetřit za měsíc spoustu financí. Pokud se to však změní, přemýšlíme nad tím, že si jeden takový mobilní dům také pořídíme.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak vám povím že teda instalovat na naší malé zahradě vedle vašeho mobilheimu ještě také neviditelné obrubníky je docela nářez. A to jsem si myslela že když koupíme hotový barák, tak že už nebude potřeba nic řešit okolo baráku, ale venku je ještě tolik práce!

    OdpovědětVymazat
  7. Kdybyste mně řekli, že takové mobilheimy neobsahují žaluzie do plastových oken, tak bych si to od vás rozhodně nekoupila. Vždyť to je samá dřevotříska, to snad ani nemůžete myslet vážně, nebo jo? Já jsem ráda že jsem na vás narazila abych si udělala obrázek o tom, co rozhodně nechci mít.

    OdpovědětVymazat
  8. Moji rodiče bydlí přes léto v mobilním domě a jsou s tímto stylem bydlení moc spokojení. Jen si poslední dobou tatínek stěžoval na častou bolest zad, proto jsem jim doporučila si koupit novou matraci zde. Nakonec se rozhodli vyměnit starou matraci za novou a problémy se zády pomalu přestaly.

    OdpovědětVymazat