středa 30. srpna 2023

Náročná přeprava nového celoročního mobilheimu ke svému majiteli

Náročná přeprava nového celoročního mobilheimu ke svému majiteli. Mobilheim utrpěl nějaké šrámy, ale vše lze opravit. Více našich realizací naleznete na https://www.mobilnidum.eu/mobilheim-nase-realizace/. Více informací o našich mobilheimech naleznete na https://www.mobilnidum.eu/ #mobilheimy #mobilni_dum #mobilni_domy #mobilheim #mobilnidum #mobilnidomy #mobilehome

mobilheim

 

5 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. S manželem jsme se vloni rozhodli, že rekonstrukce koupelny v našem mobilním domě bude správný krok. Stará koupelna byla už zastaralá a nefunkční. Manžel objednal firmu, která byla s prací hotová velice rychle. Koupila jsem si i nový nábytek do koupelny, který mi řemeslníci přidělali. Teď máme novou krásnou koupelnu a nikdo by nevěřil, že může být v mobilním domě takhle perfektní koupelna.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, rekonstrukci koupelny máme taky za sebou. Můj tchán bydlí v létě v mobilním domě a my za ním jezdíme na víkendy. Má okolo domů velkou zahradu, a tak jsem nám koupila pracovní kalhoty https://www.ardon.cz/c/355/kalhoty na práci na zahradě. Musím vám dát za pravdu, že se v mobilním domě perfektně bydlí.

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, taky mám za sebou rekonstrukci koupelny, ale na chatě. Moji známí mají mobilní dům a nemůžou si vynachválit, jak se v něm perfektně bydlí. Já mám chatu, na kterou jsem se rozhodla si pořídit nerezové komíny. Ty jsem koupila na internetových stránkách https://www.kominycz-eshop.cz/komin-nerezovy/, kde měli přesně ty, které se hodily k mojí chatě.

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den, já jsem taky nedávno dokončila rekonstrukci koupelny, a tak rozumím tomu, že jste ráda za novou koupelnu. Já jsem si do koupelny koupila starožitný nábytek, který mi padl do oka v jednom starožitnictví, jakmile jsem ho uviděla. Nedávno jsem ještě narazila na nádherné starožitné zrcadlo, které se perfektně hodilo k tomuhle nábytku.

    OdpovědětVymazat