středa 30. srpna 2023

Přeprava nového celoročního mobilheimu ke svému majiteli. Více našich realizací naleznete na https://www.mobilnidum.eu/mobilheim-nase-realizace/. Více informací o našich mobilheimech naleznete na https://www.mobilnidum.eu/ #mobilheimy#mobilni_dum #mobilni_domy #mobilheim#mobilnidum #mobilnidomy #mobilehome

 




5 komentářů:

  1. Já jsem si pořídila mobilheim místo chaty a jsem s ním velice spokojená. Nedávno jsem do něj sháněla koberec, ale nedařilo se mi najít barvu, kterou jsem si přála. Naštěstí kamarádka našla ten pravý a ten měla prodejna koberců Beroun. Spolu jsem pro něj dojeli a já mám svůj vysněný koberec.

    OdpovědětVymazat
  2. Při stavbě a vybavování naší koupelny měl můj manžel hodně názorů. Diskuse byly dlouhé, ale nakonec jsem si prosadila svou touhu po kamenných obkladech. Jsou jednoduše nádherné a dodávají každému prostoru osobitý charakter, což bylo i jedním z důvod, proč jsme se kvůli nim s manželem i pohádala :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Také máme vlastní mobilní dům. Manžel je navíc velký fanoušek chytré domácnosti a neustále zkoumá, jaké nové technologické vychytávky bychom mohli do našeho domova pořídit. Nedávno jsme si pořídili rolety den a noc v systému mini, i když nejsou na dálkové ovládání, což manželovi trochu vadí, je s roletami nesmírně spokojený.

    OdpovědětVymazat
  4. My jsme si s manželem nedávno koupili mobilní dům, který budeme využívat jako chatu u řeky. Na přípravu terénu jsme si objednali firmu na výkopové práce. Ta připravila terén na bezpečné postavení našeho mobilheimu. Teď už si máme kde každý víkend odpočinout od městského ruchu a po náročných pracovních dnech.

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat