středa 27. září 2023

Další náš nový celoroční mobilheim, vyrobený dle přání zákazníka, čeká na přepravu

Další náš nový celoroční mobilheim, vyrobený dle přání zákazníka, čeká na přepravu. Více informací o našich mobilheimech naleznete na https://www.mobilnidum.eu/. #mobilheimy #mobilni_dum #mobilni_domy #mobilheim #mobilnidum #mobilnidomy #mobilehome


 

6 komentářů:

  1. Také mám už dva roky vlastní mobilní dům. V posledních měsících jsem navíc uvažovala o venkovních roletách a nakonec jsem se rozhodla pro rolety den a noc v systému mini. Vybrala jsem si hnědou barvu, která se hodí k celému mému interiéru. S roletami jsem velice spokojená a zaručují mi skvělé zatemnění přes den i v noci.

    OdpovědětVymazat
  2. Kéž bych před několika lety dala na manžela a dala pár tisíc korun za to abych vybudovala ten systém zavlažování https://www.zavlazovaci-systemy.net/eshop/. Jednoho dne vám to všem dojde že tahat ty konve s vodou a překračovat nemá smysl. Raději v ušetřeném čase jdu opravdu sportovat.

    OdpovědětVymazat
  3. Celoroční mobilheim nabízí úžasnou flexibilitu a moderní komfort v jednom. Moji rodiče si nedávno jeden takový pořídili a musím říct, že jsou opravdu nadšení. Zvláště se jim líbí možnost mít domov prakticky kdekoliv, aniž by se museli vzdát komfortu. Nedávno jsem pro tatínka našla nádherný starožitný obraz, který si nadšeně pověsil do obývacího pokoje.

    OdpovědětVymazat
  4. Když jsme se s manželem pustili do rekonstrukce domu, rozhodli jsme se půjčit si mobilní dům a bylo to nejlepší rozhodnutí. Žádný stres s tím, kam se na čas přestěhujeme, a děti to brali jako velké dobrodružství. Teď, když je náš dům hotový, víme, že tohle řešení nám ušetřilo nejen nervy, ale i peníze.

    OdpovědětVymazat
  5. Jakmile si pořídám nějaký baráček tak hned budu chtít koupit i na internetu nějaké ručně zpracované postele z masivu. To víte, jsem na tom teď spala na svatbě a ač je pravda že spánek nebyl kvůli alkoholu tak kvalitní, tak to bylo mnohem příjemnější než to naše dřevo, víte?

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem si říkala že o jižních čechách jsem někde s kamarádkama v poslední době četla. A ono to bylo na všem blogu, někdo tady totiž psal i o Písku a já si říkala že taková půjčovna lodí otava by nemusela být špatná volba. Mně se moc líbí ty jižní Čechy,a vám také když tam bydlíte, že ano?

    OdpovědětVymazat