pondělí 7. března 2022

 Skladem nový mobilheim 3kk. Více informací naleznete na www.mobilnidum.eu. #mobilheimy #mobilni_dum #mobilni_domy #mobilheim #mobilnidum #mobilnidomy #mobilehome


 

10 komentářů:

  1. Za mě je tohle super varianta k bydlení. Líbí se mi, jak jsou mobilní domy řešené a jaký uvnitř ukrývají až možná nečekaný prostor. Na druhou stranu, rodinný dům je pořád rodinný dům. Bydlím v bytě, ale v budoucnu bych moc ráda bydlela ve vlastním rodinném domě. Známí teď dostavili svůj dům a moc se jim povedl. Skvělá inspirace. Co se mi moc na jejich domě líbí, je střecha, která je opravdu povedená. O střešní krytiny se jim postarala firma Bramac https://www.stavinvest.cz/produkty/krytiny-betonove-palene/bramac/ a myslím, že v budoucnu půjdu ve stejných stopách.

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímala by mě opravdu moc jedna věc. Když jsou ty domy mobilní, dá se do nich nainstalovat třeba i designový krb? Já že bych si právě chtěla do nějakého takového domečku, který bych si umístila na zahradu přidat něco, co se mně bude opravdu líbit a přitom to bude generovat teplo.

    OdpovědětVymazat
  3. Já už mám svůj mobilní dům asi dva roky a nemůžu si stěžovat. Je to výrazně levnější bydlení a ani se nemusím bát, že by případné opravy byly nějak extra nákladné. Naopak jsem pořádně ušetřil, a to i díky tomu, že si většinu věcí dělám svépomocí. Stačí mi k tomu půjčovna dodávek, se kterou navozím veškerý materiál a mám hotovo.

    OdpovědětVymazat
  4. Dobrý den, my jsme si s manželem pořídili malý mobilní domek, na kterém je teda potřeba pořádně zapracovat. Je to takový náš projekt na léto. Snad bychom to mohli stihnout dodělat během července, abychom ho v srpnu už mohli využít. Materiál už máme nakoupený, teď ještě čekáme, až nám dorazí ochranné pomůcky z e-shopuUvex-safety a pustíme se do práce.

    OdpovědětVymazat
  5. V dnešní době je to asi dobrá a poměrně levná alternativa bydlení, pokud člověk chce bydlet v přírodě. Moji rodiče bydlí celý život v bytě, ale koupili si před pár lety zahradu. Protože je už nebavilo přespávat ve stanu, pořídili mobilní dům a jsou spokojeni, teď ještě shání zahradní nábytek, aby mohli relaxovat venku pod slunečníkem. Tráví tam celé léto.

    OdpovědětVymazat
  6. Můj kamarád si koupil mobilní dům, jelikož si koupil pozemek u řeky, kde je zakázáno stavět, a tak si ho pořídil, místo chaty. Byli jsme s přítelem u něj na návštěvě a jen jsme zírali, jak je možné, že je to úplně stejné jako normální dům, jelikož má i omítky, na které nedávno sháněl malířství, které by mu ho vymalovalo.

    OdpovědětVymazat
  7. S manželem jsme začali podnikat a koupili si pozemek, na který jsme si nechali dovést mobilní dům, který využíváme jako kancelář, ale potřebovali jsme nějaké prostory pro sklad našich výrobků. Jelikož v okolí nebyl žádný volný prostor, který by se dal využít jako sklad, tak manžel oslovil firmu, která staví plachtové haly, díky kterým máme nový sklad.

    OdpovědětVymazat
  8. Potřebovala jsem u svého domu nějakým způsobem zpevnit půdu, jelikož se mi při dešti vždy rozbahnila část zahrady a nedalo se tam ani chodit. Naštěstí jsem v televizi viděla hobby pořad, kde radil odborník, jak na ten to problém vyzrát. Tím řešením byla zatravňovací dlažba, takže jsem si jí objednala a nechala položit.

    OdpovědětVymazat
  9. Můj tatínek si koupil mobilní dům, který si nechal postavit na pozemek, který vlastní u řeky, kde se nesmí stavět. Proto si takhle vyřešil chatu, kterou si moc přál na tomto místě, jelikož je vášnivý rybář, a tak teď je tam skoro pořád. Nedávno jsem mu koupila k narozeninám nový nábytek do koupelny, který mu tam chyběl.

    OdpovědětVymazat
  10. Jestli někdy budu kupovat takový domeček, tak stejně asi oslovím nějaké podlahářství aby se mně na ten můj výtvor podívali. Znám to moc dobře v těch karavanech a všude jinde. Tam se hned ošoupe lak a je potřeba o takové věci pečovat, ne jen pronajímat pro zisk.

    OdpovědětVymazat