úterý 8. února 2022

Přeprava nového celoročního mobilheimu ke svému majiteli. Více našich realizací naleznete na https://www.mobilnidum.eu/mobilheimy-nase-realizace/. Více informací o našich mobilheimech naleznete na https://www.mobilnidum.eu/ #mobilheimy #mobilni_dum #mobilni_domy #mobilheim #mobilnidum #mobilnidomy #mobilehome


 

13 komentářů:

  1. Tyto mobilheimy pro mě byly takovou mezi fází v mém bydlení. Nejprve jsem bydlela v garsonce, pak se přestěhovala do mobilheimu a teď s partnerem plánujeme stavbu dřevostavby roubenky. Těším se moc až se nám povede vyřídit veškerá stavební povolení a ten proces začne. To bude radosti potom s dětmi.

    OdpovědětVymazat
  2. Když někdy jezdíme po kempech, tak se mi ty mobilní domy moc líbí. Byli jsme třeba u nádrže Nové mlýny a tam je to skoro všude. Jen mně teda je líto třeba těch pejsků a pejskařů. Myslím si, že sáčky na exkrementy musí kupovat ve velkém množství. Nebo jsou naučeni pejsci na jedno místo uvnitř?

    OdpovědětVymazat
  3. Bydlení v takových mobilní domech je podle mě skvělým řešením a má to něco do sebe. Když nemá člověk dostatek financí a nechce bydlet v bytě. Možná, že v dnešní době bude v mobilních domech bydlet víc a víc lidí. Na vlastní oči si je mohu prohlížet vždy v létě, kdy vyrážíme kempovat pod stany a v okolí je takových mobilních domů plno.

    OdpovědětVymazat
  4. To vypadá celkem pěkně. Sice si úplně neumím představit, jak by se do takového prostoru vměstnala větší rodina, ale třeba známí si na starší kolena, když už velký dům nezvládali z finančních i fyzických důvodů, pořídili právě takový mobilní dům a pro 2 je to skvělá volba. Našli si moc pěkné místo u rybníku, vybudovali malou terasu, pořídili zahradní nábytek, věnují se zahrádce a jsou nadmíru spokojeni.

    OdpovědětVymazat
  5. Takhle už to vypadá jako opravdu plnohodnotný dům. Vím, že kamarád do mobilního domu investoval nemalé peníze, ale vypadá prakticky jako běžný dům. Pořádně si dal záležet i na zahradě, kde má zahradní jezírko, u kterého vložil peníze i filtrace pro jezírka. Na místo bazénu mají tedy přírodní koupání.

    OdpovědětVymazat
  6. My žijeme v mobilním domu už dva roky a mohu říct, že se nějak neliší od toho klasického. Především jde o to, že si musíte zvyknout na to, že ne všechny úpravy půjdou jako u běžných domů. Když jsem tedy investoval do nové komínové sestavy, zjistil jsem, že mi jen tak nějaká firma komín nepostaví, ale není to zas taková překážka.

    OdpovědětVymazat
  7. Máme malý pozemek u řeky Labe, kde jsme si chtěli postavit malou chatu, ale nebylo to možné. kvůli zákazu stavět poblíž řeky. Tak jsme se rozhodli si dovézt na místo mobilní dům, který byl trošku starší, ale to nám nevadilo. Pro mě bylo velké překvapení, když v něm byly podlahy z parket, takže nás zákonitě čekala renovace parket.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak se mi zdá, že jsou teď tyhle celoroční mobilní domy dost v kurzu a vůbec se tomu nedivím, sice to také není nejlevnější, ale vypadá to opravdu pěkně, až jsem překvapená. Nedávno jsem byla u kamarádky, která si s manželem jeden také pořídila a bylo to velmi útulné, i když za mě tak akorát pro 2 dospělé, pro více lidí už by to bylo asi dost stísněné.

    OdpovědětVymazat
  9. Vlastním pozemek nedaleko řeky Berounky, kde je zakázáno stavět, a tak jsem si koupil mobilní dům a nechal jsem si ho tam dovést, abych měl chatu u řeky. Mám vněm veškeré vybavení jako v normálním domě, a tak zde mohu být v jakémkoliv ročním období. Postavil jsem si i malou pergole, abych mohl trávit čas s přáteli, když přijedou si sednou do stínu na kávu.

    OdpovědětVymazat
  10. U nás v takových podobných domečkách se musely dělat dokonce i věci na principu chemické injektáže. To by mě nikdy nenapadlo že se musí tak velké haly a prostory čas od času nechat profesionálně zkontrolovat. No není to vůbec jednoduché, to vám teda povím. A co děláte za práci vy?

    OdpovědětVymazat
  11. Také jsme nejprve přemýšlel nad tím, že bych pro sebe a svoji manželku koupil mobilní dům, ale nakonec se mi podařilo sehnat jiné bydlení na okraji Prahy. Hodně mi pomohla realitní kancelář, se kterou se mi povedlo najít mnohem levnější nabídku, ale přemýšlím nad tím, že si pořídím chatu jako mobilní dům.

    OdpovědětVymazat
  12. Dáváte i do takových mobilních malých domů textilní roletky a nebo se lidé o něco takového u menších domků nezajímají? Jsem opravdu zvědavá, dnes mám nějakou vyptávací náladu. Škoda že nemám tolik energie a už musím na PC končit.

    OdpovědětVymazat
  13. Máme nějaké volné finanční prostředky s manželem po prodeji bytu a právě přemýšlíme jak to zhodnotit. Dají se ty vaše domy pronajímat lidem, je o to zájem nebo ne? Já jen jestli to vydělá alespoň podobně jako aktuálně https://www.julu.cz investování do půjček. Opravdu mě to dost zajímá, máte nějaké porovnání?

    OdpovědětVymazat