čtvrtek 3. února 2022

 Skladem nový mobilheim 2kk. Více informací naleznete na www.mobilnidum.eu. #mobilheimy #mobilni_dum #mobilni_domy #mobilheim #mobilnidum #mobilnidomy #mobilehome


6 komentářů:

  1. No já vám teda nevím, jestli bych chtěla bydlet v nějakém mobilním domě. Jasně, určitě je to dobrý třeba pro nějaké cestovatele, ale pro mě, která se chce usadit, to teda nepřináší žádné výhody. A hlavně, chtěla bych do své vilky i nějaké designové krby aby to také trochu vypadalo, víte?

    OdpovědětVymazat
  2. Za mě jako chatka v přírodě v pohodě, na pár nocí, ale celý rok bych v tom asi bydlet nechtěla, přece jen mám ráda prostor. Tady se s prostorem asi dost bojuje, že? To by mě zajímalo, jak vypadá interiér. Ale úplně vidím, jak je takový mobilní dům umístěn někde v zeleni, je tam závěsné houpací křeslo , knížku do ruky.. no asi by se na to dalo zvyknout :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mít takový domeček, tak se určitě nemusíte vůbec ani zajímat o nějaké problémy, které řeší zahrádkáři na zahradě že? Třeba téma mulčování vám určitě nic neříká, že? Vy si vezmete v případě potřeby auto s velkou tažnou silou a prostě odjedete někam pryč, kde je hezčí klima. To je aspoň ideální život...

    OdpovědětVymazat
  4. Mám podobný mobilní dům a potřeboval jsem vyřešit větrání, při kterém bych nepřicházel o teplo v místnosti. Proto mi kamarád řekl, co je rekuperace, která mě zaujala a já si jí objednal u firmy, která mi tuto větrací jednotku nainstalovala. Jsem velice spokojený a k teplotním ztrátám v místnosti opravdu nedochází.

    OdpovědětVymazat
  5. Můj kamarád si pořídil mobilní dům přes realitní kancelář, která mu ho sehnala i s malým pozemkem. Nedávno jsme u něj byli na návštěvě a dovedu si představit si ho pořídit jako chatu na víkendoví odpočinek. Proto s manželem o této eventualitě také přemýšlíme a možná se i rozhodneme pro koupi.

    OdpovědětVymazat
  6. Dobrý den, jak je to v takovém mobilheimu s vytápěním? Dá se udělat i varianta s podlahovým topením? Zajímá mě hlavně zakrytí podlahového topení betonem. Je to vůbec v rámci takové konstrukce možné? Jen se ptám na možnosti. Zajímala by mě taková možnost jako domek na zahradu namísto chalupy.

    OdpovědětVymazat