úterý 8. února 2022

Přeprava nového celoročního dřevěného mobilheimu ke svému majiteli. Více našich realizací naleznete na https://www.mobilnidum.eu/mobilheimy-nase-realizace/. Více informací o našich mobilheimech naleznete na https://www.mobilnidum.eu/ #mobilheimy #mobilni_dum #mobilni_domy #mobilheim #mobilnidum #mobilnidomy #mobilehome


 

6 komentářů:

  1. Také přemýšlím nad koupí mobilního domu, ale chtěl bych ho spíše ve stylu dřevěnice, která by byla vyrobená komplet ze dřeva. Stavíte domy taky jen z něj, nebo jsou v něm přidané i nějaké jiné materiály? Chápu, že k tomu, aby vše mělo stabilitu, tak je potřeba asi i jiný materiál, ale chtěl bych, aby převažovalo dřevo.

    OdpovědětVymazat
  2. Myslíte si, že by na takový mobilní dům šlo umístit i krb? My totiž chtěli stavět RD, ale když dnes vidím ty vysoké ceny stavebního materiálu, tak je mi ouvej. Je to hrozné. No a taky nám zbyly ještě nějaké krbové obestavby které bych na mobilní dům určitě chtěla využít.

    OdpovědětVymazat
  3. Já žiji v mobilním domu již delší dobu a nemůžu si ho vynachválit. Sice se zpočátku jedná o trochu větší investici, ale když se zapřete dá se to. Nakonec nám vůbec nepřijde, že bychom žili nějak jinak než ostatní. Můj syn například nedávno přišel na to, jak se naučit na skateboardu, a proto jsem mu nechal u domu připravit provizorní rampu.

    OdpovědětVymazat
  4. Mě také překvapilo, že tam je možné nainstalovat designové krby. Přišel jsem si, jak Alenka v říši divů, když jsem to nakonec viděl, ale opravdu je to možné. Aktuálně přemýšlím, že by to bylo dobré například na důchod, ale zase se jedná o poměrně velkou investici, na kterou budu muset nejprve našetřit.

    OdpovědětVymazat
  5. My jsme u našeho mobilního domu vsadili namísto dřeva na obklady z přírodního kamene. Právě přírodní kámen mi přijde jako nejlepší volba, jelikož je opravdu odolný a vydrží i delší dobu. Dům už máme asi pět let a pořád vypadá jako nový. Naopak dřevěné domy mi po čase přijdou zašlejší a starší.

    OdpovědětVymazat
  6. V loni jsme si s manželem pořídili mobilní dům, protože vlastníme pozemek a nad stavbou domu jsme zatím nepřemýšleli. Moc se nám líbilo, že nám dům přivezli na místo a bylo postaveno. K mému překvapení tam máme krbová kamna, a tak si v zimě můžeme topit. Kamarád nám poradil internetové stránky prodej a montáž klimatizace, protože v létě bylo v domě velké horko. Od té doby jsme spokojeni v každém ročním období.

    OdpovědětVymazat