středa 14. září 2022

 

V deštivém počasí přeprava nového celoročního mobilheimu ke svému majiteli. Více našich realizací naleznete na https://www.mobilnidum.eu/mobilheim-nase-realizace/. Více informací o našich mobilheimech naleznete na https://www.mobilnidum.eu/ #mobilheimy #mobilni_dum #mobilni_domy #mobilheim #mobilnidum #mobilnidomy #mobilehome

8 komentářů:

  1. Velmi pěkná stavba, to se musí nechat. Zajímalo by mě jak jste třeba řešili v takové dřevěné budce vnitřní parapety a jestli na to vůbec padla řeč. Mohla byste se mi prosím vyjádřit? Řešíme totiž teď něco podobného jako vy v zahradním domečku a nejsme si moc jisti jaké řešení zvolit. Vy máte více zkušeností přece jenom.

    OdpovědětVymazat
  2. Dají se prosím do takto krásně postaveného domečku na kolách pořídit i sedací soupravy a nebo to není vůbec možné? Víte, zajímalo mne jestli vůbec jsou parametrově možné nějaké úpravy v tak malém domečku. Samozřejmě to není žádná narážka jen opravdu dotaz relevantního klienta.

    OdpovědětVymazat
  3. Můj kamarád si pořídil mobilní dům a mohu jen doporučit, jelikož interiér je úplně stejný jako jiný dům. Má tam ložnici, kuchyň, koupelnu i obývací pokoj, do kterého si objednal i na jaře firmu, která nabízí klimatizace s montáží. Navíc si ho nechal dovézt a postavit na svůj pozemek, na kterém si nemohl postavit normální dům.

    OdpovědětVymazat
  4. Mobilní dům mě zaujal na první pohled, a tak jsem se rozhodla si ho pořídit co nejdříve. Proto jsem využila na internetu stránky, kde byla hypotéka kalkulačka, na níž jsem si nezávisle spočítala úrok a délku splácení. Po chvilce váhání jsem se rozhodla pro tento produkt a zařídila vše online od žádosti až po finální podpis hypotéky.

    OdpovědětVymazat
  5. Mobilní dům je za mě dostupná alternativa ke klasickým příbytkům. V naší rodině si ho koupil bratr a opravdu není vidět rozdíl. Nedávno jsem mu pomáhal s výběrem vany do koupelny a až na pár výjimek se nemusel téměř vůbec omezovat. Samotná stavba pak vypadá jako běžný domek, takže o něčem takovém přemýšlím například na důchod.

    OdpovědětVymazat
  6. Využili jsme před několika měsíci z pozice investora P2P půjčky jako příležitost k protočení našich peněz a defacto si na nic už nemůžeme stěhovat. Nějaké peníze jsme pěkně zhodnotili a právě jeden takový mobilní dům teď budeme kupovat. Už se těším jak se tam bude bydlet.

    OdpovědětVymazat
  7. Kdepak, v takovém deštivém počasí jsem ráda že jsme si na ty vaše mobilheimy nakonec nechali nainstalovat pořádná okna a ne ty vaše šunty které jste nám tam dodávali. To jsem se zase při nákupu od vás nechala pěkně napálit, nikdy víc. Mějte se a klidný Advent.

    OdpovědětVymazat
  8. Nechala jsem si postavit starší mobilní dům na můj pozemek, který mi darovala moje babička. Potřebuji dům nejdříve zrekonstruovat, a tak jsem si pořídila stan a věci na camping, abych měla , kde přespávat, nežli všechno dokončím. Moc se těším až si celý domek zútulním a budu se moc nastěhovat.

    OdpovědětVymazat