pátek 16. září 2022

Přeprava nového celoročního mobilheimu ke svému majiteli. Více našich realizací naleznete na https://www.mobilnidum.eu/mobilheim-nase-realizace/. Více informací o našich mobilheimech naleznete na https://www.mobilnidum.eu/ #mobilheimy #mobilni_dum #mobilni_domy #mobilheim #mobilnidum #mobilnidomy #mobilehome



5 komentářů:

  1. Na podzim loňského roku jsem si pořídila mobilní dům, který jsem si nechala postavit na zahradu u mých rodičů. Mají velký pozemek, na kterém se nesmí stavět, a tak toto bylo nejlepší řešení, jak mít vlastní bydlení a bydlet blízko rodičů, kterým mohu kdykoli pomoci, když bude potřeba. Teď mě čeká výměna umyvadla a tatínek mi slíbil, že mi pomůže.

    OdpovědětVymazat
  2. Mobilní dům jsme si pořídily proto, že nám nechtěli na našem pozemku povolit klasickou stavbu. Nejdříve mi to nepřišlo jako nejlepší nápad, ale už jsem musel otočit. Naopak je to jedno z mých nejlepších rozhodnutí, a to i kvůli zahradě, kde si mohou děti hrát. Sice mě nebaví moc sekání, ale to hravě vyřeší robotické sekačka.

    OdpovědětVymazat
  3. V loni jsem na internetu narazila stránky, kde jsem našla výpočet hypotéky, který mě velice zaujal. Zadala jsem tam veškeré údaje potřebné ke koupi pozemku a mobilního domu. Měla jsem štěstí, že mám docela velké příjmy, takže jsme nakonec dosáhla na hypotéční úvěr. Zaslala jsem všechny dokumenty online a obratem mi bylo sděleno kladné vyřízení.

    OdpovědětVymazat
  4. Tím jak teď všude stoupají ty ceny nájemného tak se bojím že se také budeme muset přestěhovat do nějakého mobilního domečku. Jen se trošku bojím co by na to řekly děti. Přece jenom teď jim sháníme vybavení do postýlky a ještě neumí mluvit, ale nechtěla bych je tedy rozhodně vychovávat někde na cestách..

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý den, mobilní dům sice nemám, ale robotická sekačka se perfektně stará o náš trávník okolo domu. Mám ráda upravenou zahradu, ale i uklizený celý dům, jen na to nemám dost času. Proto jsem se rozhodla po robotické sekačce si pořídit i další roboti do domácnosti. Takže doma uklízí sám vysavač a venku sama seká sekačka. Co víc si člověk může přát.

    OdpovědětVymazat