čtvrtek 13. října 2022

Další náš nový celoroční mobilheim

Další náš nový celoroční mobilheim, vyrobený dle přání zákazníka, čeká na přepravu. Více informací o našich mobilheimech naleznete na https://www.mobilnidum.eu/. #mobilheimy #mobilni_dum #mobilni_domy #mobilheim #mobilnidum #mobilnidomy #mobilehome


 

7 komentářů:

  1. Mobilní dům máme už rok a jsme s ním nad míru spokojení, ale ještě nemáme vše vybaveno. Nedávno jsem sháněla novou šatní skříň do ložnice, ale všechny, které se mi líbily, byly dost drahé. Naštěstí mi kamarádka poradila internetové stránky, kde jsem našla slevový kupón do e-shopu na nábytek. Našla jsem tam přesně tu šatní skříň, kterou jsem si tak dlouho přála, a to ještě s pořádnou slevou.

    OdpovědětVymazat
  2. S manželem jsme si nedávno pořídili mobilní dům, ale museli jsme řešit vytápění, abychom v něm neumrzli. Naštěstí nám kamarád poradil firmu, která nabízí komínové sestavy, a tak jsme si ji objednali a za nedlouho byl náš dům připravený na zimní období. Nakonec jsme si tedy objednali i velkou zásobu dřeva na topení.

    OdpovědětVymazat
  3. Nedávno jsem si pořídila mobilní dům, ve kterém jsem se rozhodla v první řadě zrekonstruovat koupelnu. Potřebovala jsem vyměnit sprchový kout a některé rozvody vody. Při této příležitosti jsem si objednala na jednom e-shopu nový nábytek do koupelny. Celá rekonstrukce netrvala dlouho a já mám konečně novou koupenu, kterou jsem si vysnila.

    OdpovědětVymazat
  4. Prosím vás, když už máte takovou velkou sbírku mobilheimů, mohl byste nám poradit kde si sehnat do takového domečku i vnitřní parapety? Kupovali jsme si od vás totiž mobilheim, ale jsem si vědom toho, že třeba taková normální firma https://www.jis.cz/parapety-vnitrni/ by možná mohla mít problém s instalací v malém prostoru. Dal byste nám nějaké tipy?

    OdpovědětVymazat
  5. Vy jedete opravdu v dobrém tempu. To vám teda přeju, protože na váš webík chodím pravidelně a je vidět, že to jedete jedna báseň. Tak ať je hlavně dál poptávka. Koukám že to máte tak dobře postavené že ani nepotřebujete mezi více vrstvami neviditelné obrubníky, nemám pravdu?

    OdpovědětVymazat
  6. Mobilní domy se mi moc líbí a již dlouhou dobu přemýšlím o jeho pořízení. Mám malý domek a již pár let se v něm potýkám s plísní v jedné místnosti. Vyzkoušela jsem skoro všechno, ale nic nepomohlo a plíseň se vždy vrátila. Naštěstí mi kamarádka poradila protiplísňové prostředky z jednoho internetového obchodu, které opravdu zabraly.

    OdpovědětVymazat
  7. Moji rodiče si pořídili mobilní dům místo chaty, a dokonce se tam už i přestěhovali nastálo. Nedávno jsem jim koupila nové ortopedické matrace tady, aby je neboleli záda. Poslední dobou se cítí oba více odpočatí, a dokonce mi řekli, že se každé ráno budí jako znovuzrození. Jsem velice ráda, že se cítí tak dobře.

    OdpovědětVymazat