neděle 24. března 2024

Další náš nový celoroční mobilheim, vyrobený dle přání zákazníka, čeká na přepravu.

 


Další náš nový celoroční mobilheim, vyrobený dle přání zákazníka, čeká na přepravu. Více informací o našich mobilheimech naleznete na https://www.mobilnidum.eu/.

5 komentářů:

  1. Mobilní domy mě vždycky fascinovaly, a proto jsem si jeden pořídila. Vypadá perfektně a má velká okna, takže mám uvnitř dostatek světla. Nejvíc se mi líbí dřevěné obložení všech stěn, ke kterému ladí masivní dřevěná truhla, kterou jsem si koupila zde. Do ní si ukládám svoje nejcennější věci, abych je měla na jednom místě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, mobilní domy jsou fascinující kombinací praktičnosti a svobody. Váš popis domu zní opravdu útulně. Dřevěné obložení a masivní truhla určitě přispívají k celkovému pocitu tepla a pohody. Ráda bych se zeptala i ostatních. Jaké další kreativní nápady máte na vybavení mobilního domu, které by přidali na jeho útulnosti a osobitosti?

      Vymazat
    2. Zdravím, s mobilním domem mám stejné zkušenosti. Kromě dřevěného obložení jsem si oblíbila pohodlné křeslo u okna, kde si ráda čtu. Nedávno jsem pořídila ještě elektrický gril, takže si s manželem pochutnáváme na našich oblíbených jídlech. O víkendu jsem nám na něm udělala perfektní steaky, ke kterým manžel upekl v troubě brambory s tymiánem v titanovém pekáči.

      Vymazat
    3. Dobrý den všem, sice nemáme mobilní dům, ale na zgastro.cz jsem si nedávno koupila celou sadu titanového nádobí. Ve kterém se perfektně vaří, smaží i peče. O víkendu jsem na nové pánvi smažila řízky, které můj syn s manželem milují. Byly krásně křupavé a k nim jsme si dali vařené brambory s máslem.

      Vymazat
    4. Zdravím, je pravda, že při vybavování mobilního domu je důležité myslet i na kvalitní nádobí. Podle mě je taky nejlepší titanové nádobí. Je lehké, odolné a perfektně se v něm vaří. Jak čtu o křupavých řízkách, tak se mi na ně úplně sbíhají sliny. Asi si je budu muset o víkendu usmažit.

      Vymazat